2015 m. vasario 9 d., pirmadienis

Apie mane!

Kas aš? Gal jums šis klausimas atrodo juokingas, bet galbūt kas nors nežino (aišku abejoju, kad taip galėtų būti). Esu kukli ir paprasta (visai tokia kaip jūs), bet apie save kalbėti mėgstu. Todėl su džiaugsmu trumpai papasakosiu apie save.
Aurstina nėra mano tikras vardas – tai slapyvardis. Jis yra labai prasmingas ir susideda iš šių raidžių derinio visiškai neatsitiktinai!
A ambicinga
U – unikali
R – reikalinga
S – stulbinanti
T – talentinga
I – įspūdinga (nieko tokio, kad tai „į“, juk daug žmonių rašo „i“)
N – nepaprasta
A – ananasas (aš juos labai mėgstu)
Turite suprasti, kodėl aš neatskleidžiu savo tikrojo vardo. Priežastis labai paprasta – per didelis populiarumas. Jeigu visi žinotų mano tapatybę, neturėčiau asmeninio gyvenimo. Tiesa, ir dabar man nelengva: turiu per daug draugų, nespėju visiems skirti laiko, daug žmonių gatvėje mane vis tiek atpažįsta. Tačiau aš nesiskundžiu, gyvenimas yra gražus, turiu viską, apie ką svajojau: draugus, gerbėjus, esu pasakiškai populiari.
Žinau, kad jums labai įdomu skaityti apie mane, tačiau šiam kartui pakaks. Mano dienotvarkė labai griežta, turiu dar daug kitų darbų. Tik neliūdėkite, juk čia bus viskas Apie mane! Rasite svarbios informacijos, kuri bus nuolatos atnaujinama (tiesa, visus įrašus rašo mano asistentės, bet diktuoju aš, o tai reiškia, kad viskas kyla iš mano širdies gelmių, todėl yra nepaprastai nuostabu).

P.S. Apmaudu, kad asistenčių tapatybės jums žinomos, bet tikėkimės, kad jos tuo nepiktnaudžiaus.



Bučiuoju gerbėjus,


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą